nATUR OG NÆRMILJØ

NÆRHET TIL FLOTTE NATUROMRÅDER

Vårt nærmiljø

Barnehagen ligger i et rolig boligstrøk, med nærhet til flotte naturområder.

Gode naturopplevelser

Sandfallet er et mye brukt naturområde med turstier og skiløyper, ulike skogstyper og fine muligheter for friluftsliv. Elvebakken skole og Elvebakken kirke ligger i umiddelbar nærhet og det er i tillegg gangavstand til butikker, bakeri, flyplass, fjære og lekeplasser. Vi har en fantastisk utsikt mot Elvebakken, flyplassen og sjøen.

Turdag

Vi har fast turdag hver uke der vi beveger oss utenfor barnehagen. Elvebakken skole og sandfallet ligger like i nærheten. Her finner vi blant annet fotballbane, spennende lekeapparater, en veldig morsom akebakke, klatretau opp en bratt bakke og fin natur som bidrar til undring og utforsking.
I tillegg drar vi på turer så ofte vi kan også utenfor de faste turdagene.

Magiske øyeblikk

Vi tar vare på øyeblikkene! Vi er voksne som er tilstede og engasjerte. Vårt største ønske er å skape gode minner og magiske øyeblikk sammen med ditt barn.